Cvičte tieto štyri cviky denne a do leta máte štíhlejšie bruško: Ani známe osobnosti nedajú na ne dopustiť

Každá z nás chce vyzerať dobre počas celého roka, ale s blížiacim sa letom si dávame na našich postavách záležať viac. Vďaka týmto cvikom môžete byť ku vašej vysnívanej postave o niečo bližšie.

Tieto štyri cviky určite vo vašom tréningu nevynechajte
Tieto štyri cviky určite vo vašom tréningu nevynechajte

Vaše telo potrebuje pár dní na to, aby si na dané cvičenie zvyklo a tiež na to, aby ste aj vy sama videli výsledky. Preto to po pár dňoch nevzdajte a pustite sa do tohto účinného cvičenia už dnes.

Mohlo by vás zaujímať: Eva chcela schudnúť a spočiatku sa jej to darilo: Keď však prišiel jej manžel, celý progres nabral nečakaný spád

Na celé cvičenie budete potrebovať štyri minúty denne s tým, že cvičiť môžete kedykoľvek a kdekoľvek. Ak máte rada výzvy, zacvičte si ráno po zobudení a aj večer pred spaním. Na tieto cviky nedá dopustiť ani speváčka Ellie Goulding, Gigi Hadid, Adele, či samotná Rihanna. 

Plank

Obľúbený a jeden z najúčinnejších cvikov je práve plank (doska). Jeho výhodou je, že nepracuje len brucho, ale aj zvyšok tela. Dajte sa na lakte a špičky, natiahnite telo s tým, že zadok udržíte v rovnakej rovine, ako chrbát a nohy. Stiahnite bruško a v tejto polohe vydržte 1 minútu počas ktorej nezabudnite na pravidelné dýchanie.

Mountain Climbers

Tentokrát sa dajte na dlane, vyrovnajte zvyšok tela a postupne priťahujte koleno ku hrudníku, či ku lakťom a nohy striedajte. Je to akoby ste bežali s tým, že dlane zostávajú na zemi. 

Double leg lift

Ľahnite si na zem a podoprite si chrbát rukami. Z rovnej pozície zdvíhajte do výšky spojené a vystreté nohy. Snažte sa o to, aby ste chrbát počas cvičenia nezdvíhali z podložky.

Vyskúšajte aj: Aj vďaka tomuto cvičeniu schudla speváčka Adele desiatky kíl: Inšpirujte sa jej 7-minútovým cvičením na brucho

Pulses

Na záver si sadnite na podložku, nohy umiestnite pokrčené pred seba, pomaly sa nakloňte dozadu a v tejto pozícií kmitajte vystretými rukami popri tele. Dýchajte a opakujte počas 1 minúty.

Každý cvik sa snažte vykonávať 1 minútu, poprípade viac. V konečnom dôsledku je len na vás, ako poctivo všetko odcvičíte. Výsledky sa do leta určite dostavia pokiaľ sa zameráte aj na zdravú stravu, vynecháte z vášho jedálnička ťažké jedlá a nezabudnete na pitný režim.

VIDEO: Celé cvičenie na bruško nájdete v priloženom videu

Foto:
Profimedia, youtube.com/iconuk
Zdroj:
DD, youtube.com/iconuk

Súvisiace články

PlniElanu.sk

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba