Cvičte tieto štyri cviky denne a do leta máte štíhlejšie bruško: Ani známe osobnosti nedajú na ne dopustiť

Každá z nás chce vyzerať dobre počas celého roka, ale s blížiacim sa letom si dávame na našich postavách záležať viac. Vďaka týmto cvikom môžete byť ku vašej vysnívanej postave o niečo bližšie.

Tieto štyri cviky určite vo vašom tréningu nevynechajte

Tieto štyri cviky určite vo vašom tréningu nevynechajte

Zdroj: Profimedia

Vaše telo potrebuje pár dní na to, aby si na dané cvičenie zvyklo a tiež na to, aby ste aj vy sama videli výsledky. Preto to po pár dňoch nevzdajte a pustite sa do tohto účinného cvičenia už dnes.

Mohlo by vás zaujímať: Eva chcela schudnúť a spočiatku sa jej to darilo: Keď však prišiel jej manžel, celý progres nabral nečakaný spád

Na celé cvičenie budete potrebovať štyri minúty denne s tým, že cvičiť môžete kedykoľvek a kdekoľvek. Ak máte rada výzvy, zacvičte si ráno po zobudení a aj večer pred spaním. Na tieto cviky nedá dopustiť ani speváčka Ellie Goulding, Gigi Hadid, Adele, či samotná Rihanna. 

Plank

Obľúbený a jeden z najúčinnejších cvikov je práve plank (doska). Jeho výhodou je, že nepracuje len brucho, ale aj zvyšok tela. Dajte sa na lakte a špičky, natiahnite telo s tým, že zadok udržíte v rovnakej rovine, ako chrbát a nohy. Stiahnite bruško a v tejto polohe vydržte 1 minútu počas ktorej nezabudnite na pravidelné dýchanie.

Mountain Climbers

Tentokrát sa dajte na dlane, vyrovnajte zvyšok tela a postupne priťahujte koleno ku hrudníku, či ku lakťom a nohy striedajte. Je to akoby ste bežali s tým, že dlane zostávajú na zemi. 

Double leg lift

Ľahnite si na zem a podoprite si chrbát rukami. Z rovnej pozície zdvíhajte do výšky spojené a vystreté nohy. Snažte sa o to, aby ste chrbát počas cvičenia nezdvíhali z podložky.

Vyskúšajte aj: Aj vďaka tomuto cvičeniu schudla speváčka Adele desiatky kíl: Inšpirujte sa jej 7-minútovým cvičením na brucho

Pulses

Na záver si sadnite na podložku, nohy umiestnite pokrčené pred seba, pomaly sa nakloňte dozadu a v tejto pozícií kmitajte vystretými rukami popri tele. Dýchajte a opakujte počas 1 minúty.

Každý cvik sa snažte vykonávať 1 minútu, poprípade viac. V konečnom dôsledku je len na vás, ako poctivo všetko odcvičíte. Výsledky sa do leta určite dostavia pokiaľ sa zameráte aj na zdravú stravu, vynecháte z vášho jedálnička ťažké jedlá a nezabudnete na pitný režim.

VIDEO: Celé cvičenie na bruško nájdete v priloženom videu

Foto:
Profimedia, youtube.com/iconuk
Zdroj:
DD, youtube.com/iconuk

Súvisiace články

PlniElanu.sk

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba