Presunúť na hlavný obsah

Vojvodkyňa Meghan Markle dbá na zdravé stravovanie: Jej zásadami sa riadil pred svadbou aj princ Harry a nepoľavil

Zahraničné celebrity

Odkedy tvoria Meghan a Harry pár, princ dodržiava jedálniček svojej polovičky. Vďaka upravenej strave schudol pred ich rozprávkovou svadbou 3 kilá a vyzerá to tak, že zo zdravého stravovania nepoľavil.

Meghan preferuje rastlinnú stravu

Motiváciou je jeho manželka, ktorá si na zdravej a kvalitnej strave dá záležať. Princ Harry sa tak prispôsobil, no nový režim prospieva aj jemu. Meghan preferuje čistú stravu založenú prevažne na organickom ovocí a zelenine a rôznych rastlinných potravinách. Takisto sa snaží konzumovať, čo najviac superpotravín, ktoré majú nespočetné množstvo zdravotných benefitov na ľudský organizmus.

Mohlo by vás zaujímať: Vyskúšajte super cviky od úspešnej fitnesky: Slovenka Timea odporúča pri tomto zatnúť zadok

Základom je množstvo zeleniny

Od ich zoznámenia sa snaží zmeniť stravovacie návyky aj Harrymu. Obaja sa riadia radami výživovej poradkyne Gabriely Peacock, uvádza Vouge.fr. Vďaka týmto stravovacím návykom sa pred svadbou podarilo princovi Harrymu schudnúť 3 kilá. Dvojica denne pije detox drink, ktorý obsahuje šťavu z jablka, citróna a rozmixovaný špenát a zázvor. Na obed jedia väčšinou ryby so zeleninou a oblúkom sa vyhýbajú lepku.

Prečítajte si: Tajný drink na krásu, vďaka ktorému budete vyzerať mladšie: Zbavíte sa aj tuku na bruchu

Jedálniček podľa odborníčky

Vogue.fr získal od odborníčky Gabriely Peacock know-how jedálnička kráľovského páru, ktorými sa riadia.

Nevynechajte raňajky – Raňajky dávajú telu signál, aby začalo spaľovať kalórie počas dňa. Vyhýbajte sa však jedlu, ktoré má vysoký obsah tukov a cukrov.

Jedzte zeleninu s množstvom vlákniny – Dobrým zdrojom sú napríklad brokolica, zeler či špargľa. Je dôležité, aby ste ich dôkladne prežúvali.

Obmedzte alkohol – Čím menej, tým lepšie.

Jedzte celé ovocie – Do smoothie nepridávajte len šťavu z ovocia, ale celé kúsky. Napríklad také jablká pridávajte aj so šupkou, je tam veľa vitamínov aj vlákniny.

Nezakazujte si všetko – Nie ani sladkosti a koláče. Zvoľte však ich zdravšie varianty. Na miesto mliečnej horkú čokoládu, na miesto tučných koláčov ľahšie alternatívy.

- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus