Presunúť na hlavný obsah

Toto Kim Kardashian nevyšlo: Jej nová kolekcia tvarovacej bielizne je prepadák

Zahraničné celebrity

Pri hviezdnom klane Kardashian existujú len dve možnosti. Buď ich milujete, alebo nenávidíte. Ich najúspešnejšia sestra Kim si však nedávno u svojich fanúšikov poriadne zavarila. Jej nový biznis začal úplným fiaskom.

Kozmetika, móda, nehnuteľnosti showbiznis, neexistuje snáď nič, v čom by slávne sestry Kardashianky nemali prsty. Najnovší počin Kim Kardashian West ale vyvolal vlnu pohoršenia a tento prešľap stál Kim už údajne poriadny balík!

Neprehliadnite: Nestarnúca Jennifer Lopez oslávila 50 rokov: Dojímavé gesto snúbenca Alexa Rodrigueza jej budete závidieť aj vy

Odkedy sa z Kim Kardashian, hviezdy reality show, stal pojem a jej meno začalo predávať všetko, čoho sa dotkla, v hlave jej skrsol ďalší nápad. Žena preslávená dokonalými outfitmi, ktoré obopínajú jej zvodné krivky, sa rozhodla začať vyrábať niečo, čo ona sama používa už od puberty: tvarovaciu bielizeň. Nikto sa v tom predsa nevyzná lepšie ako Kim, ktorá nevyjde na ulicu bez ultra-priliehavých šiat. Stačilo osloviť ďalších investorov a vymyslieť chytľavý názov. Ani vo sne netušila, že práve názov o dva mesiace neskôr takmer pochová jej podnikateľský sen.

Kontroverzný názov nahneval celý svet

Cieľom Kim bolo predstaviť kolekciu, ktorá vyhovie všetkým ženám – všetkým konfekčným veľkostiam a všetkým farbám pleti. Svoje nové biznis dieťa nazvala kontroverzne: KIMONO. Názov, samozrejme, odkazoval na meno hlavnej hviezdy Kim, ktorá si ho chcela zaregistrovať aj ako ochrannú známku. Hneď ako zverejnila ukážku svojej novej kolekcie na svojich sociálnych sieťach, fanúšikovia, a najmä tí z Japonska, ju zasypali spŕškou poriadnej kritiky. Cítili sa nesmierne dotknuto, že ich tradičný japonský odev, ktorý odkazuje na ich históriu a kultúru, má teraz reprezentovať názov spodnej bielizne. Kim sa spočiatku bránila a tvrdila, že si ctí tradície a odlišné kultúry a jej produkt nijako neodkazuje na tradičné kimono. Všetky pokusy však boli márne.  Proti Kim začali viesť rozhnevaní ľudia dokonca petíciu #kimohno, ktorá sa šírila po celom internete.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Kim Kardashian West (@kimkardashian),

Neprehliadnite: Detoxikačná kúra Olivie Palermo: Vďaka tomuto sa zbavíte tuku v oblasti stehien a zadku

Ospravedlnenie od samotnej kráľovnej Instagramu

Len tri dni neustálych útokov na novú značku stačili na to, aby sa Kim rozhodla: Musia zmeniť názov. Výroba, ktorá už bola v plnom prúde, sa zastavila. Zamestnanci a investori dostali úplne novú úlohu: vymyslieť nové meno, chytľavé, ľahko zapamätateľné, no predovšetkým také, ktoré tentoraz nikoho neurazí.

„Byť podnikateľkou je jedna z najcennejších výziev, akými som bola v živote požehnaná. Dokázala som to vďaka komunikácii s fanúšikmi a verejnosťou. Neustále počúvam, učím sa a rastiem. Keď som predstavila novú kolekciu tvarovacej bielizne, mala som ten najlepší úmysel (...)“  uviedla hviezda na svojom Instagrame.

Už čoskoro má svetlo sveta uzrieť nové meno špeciálnej tvarovacej bielizne a zlé jazyky tvrdia, že prefíkaná Kim Kardashian sa vďaka celej afére postarala o najlepšiu reklamnú kampaň.