Presunúť na hlavný obsah

Inšpirujte sa cvikmi na štíhle brucho od Gigi Hadid: Hravo ich zvládnete aj doma v posteli a navyše, sú extrémne účinné

Zahraničné celebrity

Brucho patrí k najkritickejšej partii tela, čo sa týka zhadzovania. Skúste to však rovnako ako známa modelka. Jej cviky si naozaj zamilujete pre jednoduchosť a účinnosť!

Vďaka tomuto si udrživava osí pás

Topmodelka Gigi Hadid presne vie, že ak sa chce človek udržať v dobrej kondícii, bez cvičenia to jednoducho nepôjde. Sama má k športu od malička veľmi pozitívny vzťah a v akejkoľvek životnej fáze, sa vždy niečomu naplno venovala. Známa kráska radí, že základom je robiť taký druh pohybovej aktivity, ktorá človeka baví. Jedine vtedy pri nej vydržíme dlhšie obdobie a nebudeme hľadať sami pred sebou nezmyselné výhovorky, prečo niečo nejde. Jej figúra je naozaj bezkonkurenčná a veľmi ženská. To na čo sa však pri cvičení prioritne zameriava je brucho. Na tom, aby vyzeralo bezchybne, denno - denne pracuje. Miluje crop - topy a veci, ktoré jej ho nechávajú vyniknúť. 

Neprehliadnite: VIDEO: Róby z Oscarov 2020: Nádherná Natalie Portman strhla na seba pozornosť, Charlize Theron potvrdila vycibrený vkus

Strava, strava, strava

Ak chcete mať naozaj symetricky tvarovené a vyrysované brušné svaly, bez dodrživania istých návykov pri jedení, to skrátka nepôjde. 

Čo sa týka stravy veľmi podstatné je eliminovať príjem cukru úplne na minimum. Gigi neje takmer nič, kde sa cukor nachádza. Dokonca aj ovocie si dopraje skôr sporadicky. Práve vďaka tomu, že eliminujete cukor, sa vám totiž vyrysované brucho, podarí udržať aj v prípade, keď si urobíte pri cvičení krátku pauzu, alebo ho počas dovolenky vynecháte.

Čítajte viac: Oscary prepisovali históriu: Favoriti pohoreli, na cenách bodoval cudzojazyčný film Parazit

Mnohé cviky zvládnete aj doma v posteli, či v obývačke

Gigi skutočne veľmi dobre vie, ako sa udržiavať v dokonalej kondícii. Okrem jedálnička, má aj presne stanovený cvičebný plán, z ktorého neupúšťa. Pozrite sa spolu s nami, na ktoré cviky, nedá blonďavý anjelik z Victoria's Secret dopustiť. Skvelé na nich je, že ich hravo zvládnete aj doma v posteli, či v obývačke. No a sú mimoriadne efektívne a účinné. Takže výhovorky typu, nemám čas, nestíham, sa v tomto prípade jednoducho použiť nedajú. Sériu daných cvičení, robí Gigi 5-6krát do týždňa.

  • 3 x 40 sed-ľah
  • 10 minút skákanie na švihadle
  • 10 minút boxovanie
  • 3 x 40 akékoľvek cviky na šikmé brušné svaly
  • opäť 10 minút skákania na švihadle
  • plank s výdržou 60 sekúnd až 90 sekúnd

Pokiaľ sa tohto plánu budete držať, už po mesiaci uvidíte výsledky. Dokonca sem - tam budete môcť zhrešiť v podobe nejakých sladkých hriešností. Sama Gigi totiž priznala, že to tiež občas robí. Ale teda naozaj výnimočne. A postavičku má predsa ako bohyňa, tak čo skúsite to?

Viac fotiek si pozrite v našej galérii

- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus