Presunúť na hlavný obsah

Telo si po schudnutí zachováva určité proporcie, ktoré sú dané genetikou: Pomôcť si dokážete týmito trikmi

Chudnutie a diéty

Ak aj schudnte, no proporčne vám niektoré partie tela nelichotia tak, ako by ste chceli, máme pre vás riešenie. Stačí vám zopár trikov a dokážete od nich odpútať pozornosť.

Ženám, ktorým sa tuk ukladá najmä v oblasti bruška, pomôže tento ranný nápoj

Pre mnoho žien je problematickou partiou brucho. Majú ho výraznejšie najmä ľudia, ktorí vedú sedavý spôsob života, majú aj sedavú prácu a zároveň nevedia odolať aj nezdravým potravinám. Ak cvičíte skôr sporadicky, jete veľa cukru a rafinovaných sacharidov ako sú biele pečivo, alebo sa uchyľujete na škrobové sacharidy, typu cestoviny a ryža, budete pravdepodobne mať daný problém.

Stačí však každé ráno vypiť kombináciu určitých zložiek, ktoré vám tuk pomôžu odbúravať a navyše eliminujú chuť na sladké. 

Ranný drink na spaľovanie tukov: 

  • zázvor
  • chilli
  • citrón
  • štipka soli
  • teplá voda

Naordinujte si mix teplej vody, citróna, zázvoru, chilli a štipky soli. Nechajte vylúhovať 30 minút a vypite nalačno. Naštartuje metabolizmus a chudnutie bude oveľa efektívnejšie. Vaša telesná teplota sa trošku zvýši a tým sa zrýchli aj spaľovanie. 

Prečítajte si: Zbavte sa dolného brucha. Cviky, ktoré vám vyformujú dokonalé bruško už za pár dní

Ak máte širšie ramená ako boky, ideálne je upriamovať pozornosť na spodnú časť - aplikujte denne tieto cviky

Pokiaľ máte postavu v tvare tzv. trojuholníka, ideálne je upriamiť pozornosť na to čo máte krásne. A to sú v tomto prípade rozhodne nohy a zadok. Práve preto na nich pracujte pri cvičení o niečo intenzívnejšie. Ideálne sú dané cviky. 

1. Drepy

Pri drepoch zameraných na prednú časť stehien je najpodstatnejšie mať chodidlá na šírku bokov. Spevnite telo a prechádzajte do drepu. Chrbát po celý čas udržiavajte rovný. 

2. Výpady

Zo stoja urobíte výpad vpred tak, že koleno prednej nohy sa nedostáva pred špičku, teda zviera uhol okolo 90°. Koleno zadnej nohy spúšťate, až kým sa jemne nedotkne podlahy. Celá cvičenie by malo byť veľmi plynulé.

3. Mŕtvy ťah s vystretými nohami

Postavte sa k činke s chodidlami od seba, približne na šírku ramien, špičky nôh smerujú mierne von. Vypnite hrudník, ramená tlačte nadol a dozadu, stred tela zostáva spevnený. Nadýchnite sa a začnite činku zdvíhať. Činku dotiahnete, až kým nie je telo v vzpriamenej polohe. V takejto polohe spolu s činkou klesáte späť.  Čo sa týka počtu opakovaní, najlepšie je vykonávať 3 série po 10-15 opakovaní. 

Táto zostava vám zaberie asi 15 minút, no je maximálne účinná. 

Pokiaľ máte útlejší driek ako spodnú časť tela, snažte sa aby postava pôsobila súmernejšie - určité potraviny z jedálnička vylúčte a pômôže aj zmena outfitov

Ak chcete vyrovnať akýsi deficit, ktorý na takomto type postavy máte, najlepšou cestou je malá zmena jedálnička. Určité potraviny totiž ukladajú nadbytočný tuk o niečo intenzívnejšie.

Vylúčte z jedálnička palmový olej, modifikované potraviny, pšenicu, kukuricu, mliečne produkty, škrob a bielu múku. Naopak obohaďte jedálniček o repkový olej, ryby, čerstvú zeleninu. 

Neprehliadnite: Koľko cukru denne je zdravé? Porovnajte si tieto množstvá, aby sa vám neukladal do tela ako obrovské tukové zásoby

Čo sa týka outfitov,  stavte na  svetlejšie farby v hornej polovici tela, prípadne riasenie a zdobenie na ramenách. Skvele sa vám hodia rovné strihy nohavíc, či sukne do Á - čka v kombinácii s úzkym topom. 

- Najčítanejšie -