Presunúť na hlavný obsah

Úspech pre šikovnú Slovenku. Krásna Michaela zabodovala so svojou značkou na Times Square

Slovenské celebrity

Začať vlastnú značku nikdy nie je len otázkou náhody a šťastia. Stojí za tým neuveriteľne veľa času, síl, energie a v neposlednom rade odhodlania, ktoré vedú k želanému výsledku. O čosi ťažšie je to, ak človek buduje biznis od nuly v zahraničí.

Napriek tomu, že Michaela Výbohová pôsobí v zahraničí už dlhší čas, na Slovensku ju ľudia začali registrovať až posledné roky. Dôvod je jednoduchý - úspešná modelka totiž nepatrí k ľuďom, ktorí by sa radi nasilu prezentovali, či už v médiách alebo na sociálnych sieťach. Namiesto toho sa radšej rozhodla zameriať na podnikanie. V Spojených štátoch tak vznikla značka topánok, ktoré okamžite zožali úspech.

„Vždy som chcela podnikať. Tvrdou realitou modelingu je, že má expiračnú dobu. Nedá sa tomu vyhnúť a nikdy nevieme, kedy to príde,'' prezradila nám v rozhovore na margo svojho biznisu krásna modelka. 

Rozhovor si môžete prečítať tu: Krásna Slovenka, ktorá očarila Ameriku: Michaela otvorene o tom, ako sa jej podarilo preraziť v zahraničí

Značka si získava úspech a uznanie

Prísť s vlastnou značkou a dizajnovať topánky nie je také jednoduché, ako sa ľuďom na prvý pohľad môže zdať. Každého člena tímu modelka pozná a dbá na to, aby nebol perfektný len jej produkt, ale aj atmosféra zamestnancov. „Mám za každého jedného zodpovednosť, o čosi viac, že ich poznám a aj ich príbehy,'' uviedla nám Miška a dodala, že sama pracuje takmer neustále. Kreativita totiž čas nepozná - a prichádza hocikedy. „Mňa inšpiruje naozaj všetko a každý. Niekedy je to až deformácia, pozerám sa na ľudí a rozmýšľam, aké topánky by som im obula,'' dodáva s úsmevom na tvári. 

O tom, že sa jej darí, nemožno pochybovať - okrem toho, že si jej biznis získal priazeň zahraničného Forbesu, sa Slovenke podaril ďalší chvályhodný úspech. Reklama jej značky sa objavila totiž na prestížnom námestí v New Yorku, ktoré je povinnou zastávkou každého turistu či ''domáceho''.

„Bol to pre mňa neskutočný moment. Začať moju vlastnú značku topánok bolo pred pár rokmi len ideou, o ktorej som nevedela, ako ju uskutočním. Stálo to šialene mnoho práce, učenia, výskumov, žiadosti o pomoc, robení chýb a stále sa to učím. Táto reklama na Times Square ma však urobila hrdou,'' pochválila sa záberom na sociálnej sieti Instagram.

Ako nám Miška prezradila, celý tento proces bol skutočne zdlhavý a nejedného človeka by odradil. Na to, aby sa reklama objavila na Times Sqaure, musí totiž objednávateľ splniť obrovské kvantá požiadavok, ktoré sa na toto miesto nárokujú. 

Nejde ani tak o peniaze, ale o to, aby značka spĺňala etické parametre - a samozrejme sa páčila nielen fanúšikom, ale aj ľuďom, ktorí sa zaoberajú marketingom. To všetko sa krásnej Slovenke podarilo, no napriek tomu nezaspáva na vavrínoch. „Do posledného okamihu som tomu nemohla uveriť. Keď sa to tam objavilo, mala som neskutočný nával emócií. Samozrejme mi pribudli objednávky, z čoho sa teším. Beriem to však s pokorou a som za to neuveriteľne vďačná,'' dodala.

Neprehliadnite: Slovenku Katku označovali za druhú Pamelu Anderson: Ako vzťah s kontroverzným ex známej herečky ustála?