Zaujala dcéru Trumpa, ale aj svetové módne časopisy. Slovenská modelka prerazila v Amerike s vlastným biznisom
Má len 24 rokov, no už teraz má úspešne našliapnuté na kariéru úspešnej módnej velikánky. Michaela Výbohová si v New Yorku plní povestný americký sen, ktorý jej pomohol vytvoriť silné konexie.
Pôvabnú rodáčku z Banskej Bystrice verejnosť zaregistrovala približne pred dvoma rokmi, keď sa objavila po boku známeho Conora Kennedyho. Vnuk Roberta F. Kennedyho, mladšieho brata bývaleho amerického prezidenta, sa s Michaelou zoznámil prostredníctvom spoločných priateľov. Slovenská modelka nie je v New Yorku žiadnym nováčikom - koniec koncov sa za veľkú mláku prisťahovala, keď mala len 16 rokov.
Dôvodom bol práve modeling, ktorý jej poskytol šancu, ktorá sa neodmieta. Fotiť pre známe magazíny a značky a zároveň spoznať Spojené štáty aj z iného pohľadu ako toho turistického. Za osem rokov si dokázala vybudovať silné priateľstvá a stretáva sa so skutočne zaujímavými ľuďmi. Jednou z jej blízkych priateliek je dokonca Tiffany Trump, mladšia dcéra Donalda Trumpa a jeho druhej manželky či bývalý priateľ Alexandre Assouline, ktorý je vplyvným vydavateľom v Manhattane.
Aj keď bol vzťah s Kennedym jeden z impulzov, kedy sa o Michaele dozvedeli nielen svetové, ale aj slovenské médiá, faktom je, že pracovitá Slovenka o publicitu príliš nestojí. Svoj súkromný život si stráži a jediné, na čo sa momentálne po neúspešnom vzťahu sústredí, je jej vlastná značka. Topánky pre ženy, ktoré navrhuje pod značkou Michaela V, sú spojením luxusu, štýlu, ale zároveň aj dostupnosti. Filozofia krásnej modelky zrejme platí - Michaele sa nielenže darí na trhu v Spojených štátoch, zároveň expanduje aj do sveta.
Prečítajte si: Toto sú Slovenky, ktoré dobýjajú Hollywood. Ako sa tam vôbec dostali?
Na titulkách do dnešného dňa
Biznis modelky si všimlo hneď niekoľko úspešných magazínov, ktoré ju vyspovedali. Za najväčší úspech však možno pravdepodobne považovať titulku prestížneho Harper's Bazaar. Vietnamské číslo sa tentokrát nesústredilo na Michaelin výzor, ale jej vlastné, mini impérium. Pozornosť jej venoval aj časopis Forbes.
Topánkový biznis sa napriek silnej konkurencii stáva silným hráčom na trhu, a tak sa Michaela rozhodla expandovať aj do iných krajín. Momentálne sa sústredí na Indiu, ktorá je z hľadiska lokality a dostupnosti pre Slovenku najvýhodnejšia. „Otvorenie sebestačného skladu na druhom kontinente je pre mňa výhodné. Momentálne 80% mojich online objednávok tvoria najmä tie zahraničné a veľký sklad v Indii by pomohol ušetriť na prepravných nákladoch,'' prezradila pre indický Forbes Michaela. Je pre ňu tiež veľmi dôležité, aby svoj tovar ponúkala aj v iných krajinách. Jeden z jej snov je produkcia aj v Európe.
Na fakt, že by jej biznis nemusel fungovať, nemyslí. Ako modelka si totiž uvedomuje, že tovar, ktorý podčiarkuje ženskú krásu, bude stále žiadaný. „Beauty značkám sa darí naozaj dobre. Všetky moje termíny, kedy pôsobím ako modelka, sú vybookované na takéto značky. Aj keď prebieha pandémia, ľudia chcú jednoducho vyzerať dobre,'' dodala.
Neprehliadnite: Slovenka Lucia žnie v zahraničí jeden úspech za druhým. Momentálne natáča pre samotný Netflix