Presunúť na hlavný obsah

Tréningový plán podľa Mathilde Goehler: Na toto nedá štýlová mamička v starostlivosti o svoje telo dopustiť

Feminity

Je mladá, krásna, úspešná, má telo bohyne a navyše je už mamou. Napriek tomu má však okúzľujúca Mathilde Goehler dokonalé krivky. Viete ako to táto žena robí?

Túžite po perfektnej postavičke, akou sa pýši známa modelka a mama Mathilde Goehler? Ak si myslíte, že je za tým niečo naozaj komplikované, veľmi sa mýlite. Mathilde len nedá dopustiť na vyváženú, zdravú stravu v kombinácii s jednoduchým tréningovým plánom. Nečakajte však žiadne komplikované cviky, tajomstvo jej úspechu je oveľa jednoduchejšie, ako ste zrejme predpokladali. 

Prečítajte si tiež: Jennifer Lopez nezaháľa a svoje telo neustále vie, ako potrápiť: 49-ročná latino diva takto chodí do fitka 

1. Skoky cez švihadlo

Aj vy ste ich naposledy robili na základnej škole? Tak je čas to napraviť. Mali by sa stať súčasťou každého vášho cvičenia. Skoky cez švihadlo patria medzi ideálne kardio a spálite pri nich aj pomerne dosť kalórií.

2. Výpady s činkou

Spevníte si chrbát, zadok, vytvarujte nohy. Jednoduchý a veľmi efektívny cvik, na ktorý nedá kráska dopustiť. Stačia vám tri série počas jedného tréningu. 

3. Balance

Mathilde miluje cvičenie na bosu. Zapájate pri ňom totiž celé telo a precvičujete každý jeden sval. Práve preto, si vždy na úvod tréningu dopraje aspoň 15 minút na tejto balančnej pomôcke. 

Mohlo by vás zaujímať: Schopnosť, vďaka ktorej si Meghan Markle získala srdce malej princeznej Charlotte: Viete, čo na nej tak miluje?

4. Príťahy na dokonalé ruky

Klasickými príťahmi, ruky dokonale vyformujete a navyše do cvičenia zapájate aj prsné svalstvo. Budete tak mať nielen sexi rúčky, ale aj krásne prsia. Modelka robí vždy minimálne 2 - 3 série počas jedného cvičenia. 

5. Beh

Áno, behom zakončuje kráska každý jeden tréning. A robí to zámerne. Uvoľní sa pri ňom, prevetrá si hlavu, príde na iné myšlienky a vie, že robí maximum pre svoje telo. Ak má ešte energiu, večer si dopraje plávanie a saunu. To je podľa nej ideálna kombinácia na regeneráciu po akomkoľvek tréningu.  


- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus