Účinné cviky na celé telo: Nakopnete svoje tukové zásoby a priblížte sa k postave snov

Portugalská modelka Sara Sampaio sa poctivo pripravuje na módnu prehliadku Victoria’s Secret, ktorá sa bude konať 8. novembra v New Yorku.

Vo fitku s modelkami Victoria's Secret

Vo fitku s modelkami Victoria's Secret

Zdroj: instagram.com/sarasampio

Pri tejto príležitosti natočila modelka spolu s fitness trénerkou Litou Lewis video Trénuj ako anjel z posilňovne, na ktorom vám predvedú účinné cviky na celé telo.

Rozcvička

V rámci rozcvičky sa musí Sara dostať z postoja cez rovný chrbát na ruky a postupne preručkovať až na zem a ukončiť to klikom. Z kliku sa cez ruky dostane opäť do stoja. Opakujte trikrát v minútových intervaloch. Cvik je účinný na zohriatie a natiahnutie celého tela pred tréningom s činkami.
 
 

Cviky

1. Prvým cvikom na celé telo, no primárne na zadok a ruky sú hlboké drepy s 3-kilovými činkami. Jednoručky držíte vodorovne na úrovni ramien, chrbát je pri cviku rovný a hrudník neprepadnutý. Cvičenie opakujte aspoň 3-krát po 15 opakovaní. 
 
2. Jednoduchým, ale účinným cvikom na brucho je rotácia zo strany na stranu. V rukách držíte 5-6 kilovú činku, medicinbal alebo kettlebell, nohy sú vo vzduchu a prenášate závažie z pravej na ľavú stranu. Ak si chcete cvičenie viac sťažiť, pri rotácii robte väčšie oblúky. Opakujte aspoň 3-krát po 10 opakovaní na každú stranu. 
 
 
3. Tretí cvik je kombináciou mŕtveho ťahu a drepu so záťažou. Posilňujete zadok, chrbát a pri dvíhaní činky pri drepe aj ruky. Pri mŕtvom ťahu máte kettlebell medzi chodidlami, zadok ťaháte dozadu, chrbát máte rovný a snažíte sa dostať činku zo zeme kolmo nahor. Keď dostanete činku na úroveň panvy, dvihnete ju k hrudi a nasleduje hlboký drep. Kombináciu opakujte minimálne 3 razy po 10 opakovaní. 
 
4. Tréning na záver ukončíte visením na hrazde. Ruky máte pokrčené v lakti a v pravom uhle sú aj kolená. Skúste vydržať v polohe aspoň 10 sekúnd.
 

Jedálniček modelky Sary Sampaio

Modelkine obľúbené raňajky sú volské oká s avokádovým toastom alebo banánovo-jahodové smoothie, no niekedy si dopraje aj palacinky s banánom. Na obed jedáva napríklad šalát s kuracím mäsom a na večeru si často objedná pizzu. Čas medzi jedlami vypĺňa snackmi, najčastejšie orechmi. Ako sama priznáva, rada zhreší nezdravými jedlami v podobe hamburgerov, čipsov a cukríkov. 

Foto:
SITA, instagram.com/sarasampio
Zdroj:
LT

Súvisiace články

PlniElanu.sk

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba