Presunúť na hlavný obsah

Cvik vďaka ktorému stratíte 2 cm z obvodu pása v priebehu 4 týždňov: Praktizujte ho každý deň tri minúty

Chudnutie a diéty

Tri minúty denne. Jeden cvik. A výsledok? Dokonalý pás. Pozrite sa spolu s nami, ktorý cvik vám ho zapezpečí a ako ho robiť správne. Len vtedy je totiž požadovaný efekt perfektný.

Áno, vieme a veľmi dobre si uvedomujeme, že brucho je jednou z našich najproblematickejších partií. Ženy to tak nejako majú dané. Najmä po tridsiatke, ide zhadzovanie z tejto partie o niečo ťažšie. A navyše po takom pôrode obzvlášť.

Prečítajte si: Krížový tréning sa stáva novodobým fenoménom v boji s kilami navyše: V čom spočíva jeho výnimočnosť?

No ak máte zvládnutý jedálniček a stravujete sa relatívne zdravo, vieme, ktorý cvik vám pomôže. Nechajte sa inšpirovať známou influencerkou, viacnásobou mamou a módnou ikonou, Lenou Perminovou, ktorá presne vie, ako stratíte dva centimetre v páse v priebehu mesiaca. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Lena Perminova (@lenaperminova),

Či máte obvod pása nad normu, zistíte celkom ľahko. Pomocou krajčírskeho metra. U žien by sa hodnota nemala dostať nad 88 cm a u mužov nad 100 cm. Ak máte obvod pásu väčší, treba s tým niečo začať robiť a tento cvik je na to ideálny.

Neprehliadnnite: VIDEO: Účinné cviky spevnia brucho a predĺžia vám nohy: Dotiahnite vašu postavu k dokonalosti

Cvičenie s vlastnou váhou na bosu je to najlepšie, čo pre svoj pás môžete urobiť. Stačia vám tri minúty denne. Zapájate totiž všetky svaly, posilňujete panvové dno, spevňujete spodné brucho a zároveň tvarujete aj zadok. 

Mohlo by vás zaujímať: Vychudnutá postava sa už nenosí: 10-minútový tréning, ako premeniť prevísajúci tuk na krásne ženské krivky

Okrem toho sa držte týchto zásad:

  • Vyhýbajte sa cukru
  • Jedzte viac proteínov
  • Pite veľa vody
  • Jedzte potraviny bohaté na vlákninu

Uvidíte, že stačia naouzaj tri týždne a váš pás bude užší a sebavedomie naozaj vyššie. Tak čo, idete do toho spolu s nami? 

- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus