Presunúť na hlavný obsah

Séria 4 cvikov, pri ktorých zapojíte každú partiu: Tieto zvládnete odcvičiť doma a bez pomôcok

Fitness

Využite voľný čas efektívne. Neodkladajte formovanie figúry, kým sa otvoria fitness centrá. Tie vlastne vôbec nepotrebujete.

Formovanie postavy a zhadzovanie kíl navyše nie je povolené len vo fitkách. Veď rovnako efektívny výsledok môžete docieliť aj vo vašej obývačke či v záhrade. Ak si vytvoríte fitness plán postavený na správnych cvikoch, pôjde to veľmi hravo. Tieto štyri zapoja každú časť vášho tela, nepotrebujete k nim žiadne pomôcky. Len čas. Urobte si vlastný kruhový tréning - každý jeden odcvičte minútu a zopakujte 4krát. 

Vyskúšajte tiež: 25-sekundové cviky na zadok: Tréningový plán, vďaka ktorému posilníte ochabnuté svalstvo

Jumping Jacks

Zahrejte sa práve skokmi Jumping Jacks. Tento univerzálny cvik je veľmi populárny hlavne preto, že pri ňom zapájate nohy, zadok, ruky aj brušné svaly. Správnym prevedením z neho môžete vyťažiť veľa. A ako by mal tento cvik správne vyzerať? Nohy si dajte na šírku bokov a stojte rovno, ruky držte pozdĺž tela. Začnite so skokom tak, že nohy roztiahnete širšie ako je vychádzajúca poloha, stále ich však máte vystreté a zároveň ruky vystriete dohora. Telo by malo byť stále vzpriamené a ruky či nohy by ste nemali krčiť. 

Mohlo by vás zaujímať: Najlepší cvik na formovanie zadku: Urobte si z neho dennú rutinu a do mesiaca uvidíte výsledky

Výpady do boku

Pri tomto cviku sa zameriate predovšetkým na svoj zadok. Výpady do boku sa mierne líšia od klasických. Veľkým prínosom tohto druhu výpadu je aj redukovanie "pneumatiky", ktorá sa tvorí okolo pása. Ako správne tento cvik predviesť? V podstate rovnako ako pri klasickom výpade, až na to, že robíte pohyb akoby do drepu a jednu nohu vystierate na stranu. Chrbát je v miernom predklone, zadok vystrčený, ako by ste si šli sadnúť na stoličku.

Tip: Ak máte doma činky, pokojne ich pri tomto cviku použite. Nemusíte nič s rukami robiť, len do každej vložte malú činku.

Neprehliadnite: Slovenka Katka vymyslela 12-týždňový program Bubble Butt: Vyčarí vám dokonalú postavu aj bez posilňovne

Nízky plank

Ďalší, rovnako efektívny cviky, pri ktorom zapájate celé vaše telo. Nízky plank je rovnako účinný ako vysoký. Vychádzajte z rovnakej pozície, len tentokrát ste na predlaktí. Telo držte v jednej línii s hlavou, brušné aj sedacie svaly máte spevnené, no ramená od uší uvoľnené, nedržte ich v kŕči. K tomuto cviku môžete pridať ešte jeden - striedavo zdvíhajte päty dohora, približne 10-15cm nad zemou.

Angličáky

Tento cvik je veľmi náročný, ale jeden z najefektívnejších. Spája v sebe kľuky, drepy a výskok. Opäť sa postavte rovno, nohy dajte na šírku bokov. Následne urobte malý výskok a cez drep prejdite až do kľuku. Urobte jeden kľuk a opäť vyskočte nahor a tentorkát pridajte aj ruky vystreté dohora. Robte tento cvik zo začiatku pomalšie, aby ste si zafixovali jednotlivé polohy. Aj keď ich za tu minútu urobíte len desať, budú mať skutočne dopad na vašu figúru. 

Prečítajte si: 5 stravovacích chýb a riešení, ako to zmeniť: Keď sa začnú vaše proporcie meniť, okolie sa vždy pýta, čo ste urobili

- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus