Presunúť na hlavný obsah

Easy diéta do plaviek založená na troch krokoch: Takto zhodíte a zároveň si váhu udržíte naozaj dlhodobo

Chudnutie a diéty

Pokiaľ sa na vás počas karantény nalepilo nejaké to kilo navyše, nezúfajte. Ešte stále máte priestor na to, aby ste sa dostali do leta do formy. A to naozaj celkom ľahko. Základom úspechu sa stane váš nový jedálniček.

Je veľa spôsobov ako zhodiť v expresne rýchlom čase.  Avšak nájsť taký, ktorý je naozaj účinný a nespôsobí vám jojo efekt je celkom náročné. Táto diéta je však založená na troch krokoch, ktoré vám k vysnívanému telu naozaj pomôžu

Neprehliadnite: Najkrajšie miesta na letnú svadbu: Kde si prídu na svoje nevesty, no aj všetci hostia?

1. Eliminujte cukry a škrob vo svojej strave na nutné minimum

Práve potraviny obsahujúce cukor a škrob totiž najviac stimulujú vylučovanie inzulínu. Vo chvíli, keď sa hladina inzulínu zníži, dostáva sa tuk zo svojich zasobární oveľa efektívnejšie von a telo ako celok začína spaľovať namiesto sacharidov tuky. A to je pri diéte nesmierne dôležité. Navyše už po týždni dokážete len týmto spôsobom eliminovať pocit hladu, tlmiť apetít a týmpádom a chudnúť bez zbytočného hladovania. 

2. Doprajte su čerstvú zeleninu a prospešné bielkoviny

Ak má vaše telo dostatočný prísun bielkovín, no v primeranom množstve, dokážete týmto spôsobom  potlačiť chuť na sladké, zbavíte sa nočného prejdania a to všetko len preto, že vás dokážu zasýtiť na dlhšiu dobu, s oveľa menším prísunom kalórií. Dokonca vás zasýtia natoľko, že prijmete denne úplne prirodzene až o 500 kalórií menej ako zvyčajne. Ideálne je kombinovať ich so zeleninou, s nízkym obsahom sacharidov. Skvelá je brokolica, uhorka, kapusta, špenát, zeler, kel, karfiol. 

3. Primeraný pohyb

Nemusíte chodiť päťkrát do týždňa do fitka. Stačí ak si 3-4krát, počas siedmych dní, doprajete istú dávku pohybu. Ideálny je beh, jogging, plávanie. Skúste ich striedať. Kardio tréning je výbornou voľbou ako sa udržať fit. 

Mohlo by vás zaujímať: Magická svadba a nádherné šaty známej českej influencerky: Takýto deň D by chcela zažiť asi každá žena

Princíp trojkrokovej diéty:

Denne zjedzte 2-3 hlavné jedlá. Ak budete večer hladný, dajte si nejakú surovú, nakrájanú zeleninu, so zdravým tukom.

Príklad jedálnička

  • Raňajky: Malinovo - kokosové smoothie, zelený čaj
  • Obed: kapustová polievka, špenát na olivovom oleji s lososom a batátmi, dva poháre vody s citrónom
  • Večera: brokolica s vajíčkom, pohár čistej vody

Skúsite túto diétu?

spolu hlasovalo 329 ľudí

Nie
281

- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus