Presunúť na hlavný obsah

Schudnite z bokov a pása počas štyroch týždňov: Tieto dva cviky sú podľa trénera kľúčové

Chudnutie a diéty

Pokiaľ sa chcete dostať do formy a problematické sú pre vás tieto dve partie, nezúfajte. S radami odborníka to rozhodne zvládnete.

Brucho, boky a nohy sú časti tela, ktoré trápia vrácmi formovania postavy, znamčnú väčšinu žien. Ukladá sa v nich totiž najviac tuku a zároveň sa aj najťažšie zhadzuje. Rozloženie tuku na tele a tvar postavy je do značnej miery, ovplyvnený geneticky, no so správnou stratégiou sa dajú vypracovať akékoľvek, aj tie ideálne a vysnívané krivky. Len treba vedieť ako na to.

Neprehliadnite: Najkrajšie miesta na letnú svadbu: Kde si prídu na svoje nevesty, no aj všetci hostia?

Toto dokáže ženy značne potrápiť

"Keď chudnete, ubúda tuk na celom tele, ale zásoby tuku v problémových partiách odchádzajú bohužial až ako posledné kvôli hormónu estrogénu. Ženy nepoteší ani fakt, že majú geneticky väčšiu kapacitu na ukladanie tuku ako muži. Ide v podstate o súčasť ich prežitia. Aj keď ukladanie tuku v oblasti zadku a nôh nie je také nebezpečné ako v bruchu, ak sa minie miesto pre tuk, aj ženám hrozí priberanie v oblasti brucha a následne vo vnútorných orgánoch," vysvetľuje online tréner a odborník na výživu Kamil Machálek.

Pri dosiahnutí krajších tvaroch tela nemusí byť jediným problémom len prebytok tuku. Aj veľmi štíhle ženy, môžu mať problém s ochabnutými partiami, ktoré chcú spevniť a pekne vyformovať. Na začiatku si treba uvedomiť, že precvičovanie problémových partií, vám pomôže svaly spevniť a pekne vytvarovať.

No ďalším nemenej dôležitým faktorom pre váš úspech je aj dostatočný kardio tréning a strava. Ak budú vaše svaly obalené tukom, nikto ich neuvidí. Zo samotného opakovania ľah-sedov ešte nikto vyrysované kocky na bruchu nezískal.

Našťastie všetko ide ruka v ruke. Čím viac svalovej hmoty si vybudujete, tým viac energie dokáže vaše telo spaľovať. S pridaním kardio tréningu a správne zloženej stravy svoj cieľ určite dosiahnete.

Ideálne cviky na problematické partie

"Napohľad štíhle boky získate tým, že vytvarujete sedacie svaly a spálite nadbytočný tuk, čím získate ilúziu štíhlych bokov. Pekné zaoblený zadok budujú cviky, ako napríklad výpady, obrátené výpady, výstupy so záťažou a drepy," vysvetľuje ďalej online tréner a odborník na výživu Kamil Machálek.

"Ak chcete štíhly pás spáľte kalórie a robte cviky na brucho kvôli vytvarovaniu a spevneniu brušných svalov. Pokiaľ máte ideálne množstvo tuku, skúste sa kvôli vytvoreniu ilúzie užšieho pásu zamerať na svaly hrudníka, chrbta a ramien. Dobrými cvikmi na rozšírenie ramien sú tlaky nad hlavu a upažovanie s jednoručkami."

Tomuto sa venujte pravidelne:

  •  výpady
  • obrátené výpady
  • výstupy so záťažou
  • drepy
  • kvalitné kardio

Mohlo by vás zaujímať: Magická svadba a nádherné šaty známej českej influencerky: Takýto deň D by chcela zažiť asi každá žena

Na záver treba povedať, že ak chcete vidieť výsledky rýchlejšie je nevyhnutné zamerať sa aj na stravovanie. Ďôležité je aby bolo pestré, vyvážené a dlhodobo udržatelné. Keď bude vaše telo spokojné, odvďačí sa vám krajšími tvarmi.

- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus