Presunúť na hlavný obsah

Letný manuál ako schudnúť pred dovolenkou: Toto pomáha, ak vám zostáva mesiac, dva týždne alebo 7 dní

Chudnutie a diéty

Do dovolenky vám zostáva pár dní a vy stále nie ste spokojná so svojou postavou? S našim manuálom to zvládnete bezproblémov aj v expresne krátkom čase.

Po dokonalej a skvelej figúre túži každá jedna z nás. No a v letnom období obzvlášť. Ak však stále nie ste spokojná sama so sebou, máme pre vás návod, ako rýchlo schudnete, aj keď vám napríklad do vašej vytúženej dovolenky chýba len pár dní. 

Inšpirujte sa: Série 5 cvikov zostavené na základe vašej hmotnosti: Takto budete spáľovať tuky ešte do leta

Do formy za mesiac

Mesiac je relatívne dlhá doba a dokážete toho stihnúť naozaj veľa. Nič však samozrejme nie je zadarmo, to je vám zrejme jasné. Ale výsledok bude stáť za to. Ak sa potrebujete dostať do formy v priebehu mesiaca, základom je vyradiť zo svojho jedálnička všetko sladké, vysmážané a múčne produkty takisto. To čo by však nemalo chýbať na vašom tanieri je čerstvá zelenina, kvalitné mäso a ryby. Občas si na obed môžete dať aj cestoviny, či zemiaky, no s mierou. Avšak večer si budete musieť odpustiť akékoľvek sacharidy. Zabudnite na kávu, či alkohol. V tomto období pite len čistú vodu. Pokiaľ ide o cvičenie, stačí vám polhodinka aktivity denne. Skvelý je box, beh alebo spinning.

Vytúžená postavička do dvoch týždňov

Tak ak máte len 14 dní, tušíte správne, že váš nový režim bude o niečo prísnejší. Základom vášho stravavania budú ryby, čerstvá zelenina. Musíte si dávať pozor nielen na večeru, ale už aj na raňajky. Tam si doprajte len vajíčka, či zeleninu. Budete sa musieť vzdať totiž jogurtov a ovocia. Čo sa týka cvičenia, dôležitý je dvojfázový tréning. 20 minút ráno a 20 minút večer je výbornou voľbou. Navyše vaše telo si presne takto naštartuje nové spaľovanie v pomerne krátkom čase. 

Telo snov za 7 dní

Nuž buďme k sebe úprimné, 7 dní je naozaj málo. Tu už budete musieť skutočne ”zamakať”. V stravovaní by ste mali preferovať čisto len čerstvú zeleninu. Výborné je dať si počas tohto týždňa dva dni pôstu. Vtedy by ste mali piť len čistú vodu. Nieleže sa dokonale zdetoxikujete, ale zbavíte sa aj nafúknutého bruška. Zabudnite však na dlhodobú hladovku, to by ste si len ublížili. Pri cvičení sa zamerajte na kardio, kedy zapájate celé telo. Ideálny je model 25 minút ráno, na obed aj večer. No v dňoch pôstu fyzickú aktivitu vynechajte. Doprajte si len krátku pomalú prechádzku. Uvidíte, že kilá pôjdu dolu oveľa ľahšie, ako ste pravdepodobne predpokladali. A vy budete na vytúženej dovolenke naozaj za hviezdu! 

Nenechajte si ujsť: Presne toľkoto hodín by ste mali cvičiť, aby ste udržali zdravý aj svoj mozog: Vyskúšajte to podľa tohto návodu


- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus