Presunúť na hlavný obsah

Toto jedlo si dajte každý večer a zachováte si štíhlu postavu: Kombinácia surovín, ktorá pomáha tiež ľahko zaspať

Chudnutie a diéty

Máte pred spaním ešte malý hlad a neviete, čím ho zahnať? Nechcete si pokaziť žalúdok niečím nezdravým a bojíte sa, že jedlo by vám mohlo narušiť váš spánkový rytmus? Toto spojenie je tým pravým pre vaše šťastné bruško.

Účinných spojení na dobrú noc je hneď niekoľko. Môžete si pripraviť tradičný levanduľový čaj s medom, ktorý vám pomôže rýchlejšie zaspať, existujú však aj iné spôsoby. Napadlo vám niekedy, že už aj počas spánku môžete chudnúť? Táto kombinácia surovín vám to zabezpečí.

Mohlo by vás zaujímať: Najrizikovejšie chyby, ktoré vedú k ukladaniu tukov na bruchu: Sme nepoučiteľní a na toto si stále nedávame pozor

Zdravé mandle

Jednoduchým večerným snackom môžu byť práve zdravé oriešky. Mandle umožňujú regeneráciu vašich kostí, pretože obsahujú množstvo fosforu, ochraňujú srdce a bránia infarktu. Okrem iného vyvažujú krvný tlak a vášmu telu počas noci dodajú všetky dôležité esenciálne oleje. Sú ľahko stráviteľné, preto vám nezaťažia žalúdok, práve naopak. 

Takto si ich pripravte

Ak si ich pripravíte touto metódou, môžete si ich kľudne dopriať aj tesne pred spaním. Počas dňa ich namočte do vody, aby zmäkli, ale nielen to. Voda odblokuje enzýmy, ktoré pomáhajú našim črevám s trávením. Sú ideálnym večerným jedlom, pretože po jeho spracovaní telo nebude ťahať nič zo zásoby, ale príjem potravy sa v noci zastaví.

Prečítajte si tiež: Potraviny, ktoré vás automaticky odvodnia: Pomôžte organizmu k rýchlemu chudnutiu

Pridajte účinné bielkoviny

K mandliam sa skvelo hodí cottage cheese, po gréckom jogurte predstavuje jednu z najlepších bielkovín, pretože telo ju vie ľahko stráviť a prijať. Spolu s mandľami sa postarajú o tvorbu svalovej hmoty vo vnútri vášho tela. Cottage cheese obsahuje vápnik, fosfor, jeho energetická hodnota je nízka a preto nebude telo v noci zamestnávať. Pomáha proti ochoreniam tráviaceho traktu a tiež znižuje cholesterol. Obsahuje aj potrebný sodík a vitamín A, ktorý sa podieľa na udržiavaní imunitného systému.


- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus