Ak chcete mať štíhlejšie stehná, vyskúšajte tieto cviky: Medzera medzi nimi vám opticky predĺži postavu

Svaly na našich stehnách tvoria komplexný celok, zamerať svoje cviky by ste mali aj na tie hlbšie položené. Iba tak dosiahnete vytvarovanú postavu, po ktorej túži každá žena.

Aby vaše stehná získali potrebnú formu, musíte sa zamerať aj na svoje vnútorné svaly. Urobte to týmito cvikmi

Aby vaše stehná získali potrebnú formu, musíte sa zamerať aj na svoje vnútorné svaly. Urobte to týmito cvikmi

Zdroj: Profimedia

Nohy, špeciálne stehná, trápia mnohé z nás. Existujú dva základné predpoklady nespokojnosti s touto partiou tela: buď sa nám stehná pri drepoch rysujú príliš a zostávajú nepríjemne veľké, alebo máme problém precvičiť ich svaly do hĺbky a tak nikdy nedosiahneme tenké a hlavne pevné nohy. 

Prečítajte si tiež: VIDEO: Vyskúšajte super cviky od úspešnej fitnesky: Slovenka Timea odporúča pri tomto zatnúť zadok

Tieto svaly musíte zapojiť

Aby ste predcvičili celé stehná je dôležité zamerať sa na tieto oblasti - zdvíhanie nôh a krčenie v kolene, ktoré majú na starosti krajčírsky sval, priamy sval stehna i bočný sval. Zabudnúť nemôžete ani na zadné svaly stehna, ktoré pomáhajú s rotovaním nohy. Cvičenie nôh by ste si však mali kompletne rozdeliť. Ak viete, že jedna vaša noha je silnejšia a vydrží viac opakovaní cvikov, je na čase začať s ňou až ako s druhou. Pomôže vám to nevytvárať tlak na slabšiu nohu a jej cvičeniu ako prvej venovať väčšiu účinnosť. 

Spoľahnite sa na tieto cviky

Prvým pohybom, ktorý zmení flexibilitu vašich stehien je ich ohýbanie do strán. Postavte sa rovno na podložku, zaujmite pevnú pozíciu, ruky umiestnite vbok a nohu vystretú v kolene premiestňujte na bok a vzad tak, aby ste cítili tlak pri sedacej časti.

Svoje si odrobíte ak zapojíte aj netradičnejšie mostíky. Sú vhodné na posilnenie spodnej časti stehna a pomôžu svalom, ktoré sa priamo napájajú na zadok. Ľahnite si na chrbát, jednu nohu si pokrčenú  v kolene položte na vyvýšenú podložku. Druhú pokrčte v kolene a dajte nad seba. Ruky majte položené vedľa seba. Zdvíhanie opakujte 50krát a dávajte pozor na správne dýchanie- keď ste hore výdych, nádych ide so zdvíhaním sa z podložky.

Mohlo by vás zaujímať: VIDEO: Dajte zabrať svojmu bruchu: Týmito pohybmi precvičíte aj tie svaly, na ktoré bežne zabúdame

Efektivitu si dodáte aj ľahším cvikom v stoji. Zdvíhanie kolena dokáže divy, stačí ak ho doplníte o gumu, ktorá bude strážiť váš pohyb a dodávať odpor. Precvičíte tak predné svaly stehna, dáte však zabrať aj svojim vnútorným. Práve pri tomto cvičení je dôležité pozrieť sa na to, ktorá noha je vaša slabšia a začať práve s ňou.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Príspevok, ktorý zdieľa LINN LOWES (@linnlowes),

Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Súvisiace články

PlniElanu.sk

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

TV programTV program Telkáč

Rozprávky, filmy a seriály

Starostlivosť o seba