Presunúť na hlavný obsah

Na dovolenke s manželom sa stalo niečo, po čom sa náš vzťah zmenil k lepšiemu: Môže za to tento netradičný zážitok

Sex a vzťahy

Ak sa z vášho manželstva rokmi vytráca intimita, ak sa potrebujete znova zblížiť s manželom, potom vyskúšajte to, čo naša známa Mariana. Dovolenka vo dvojici bez detí a najlepšie s netradičným zážitkom, ktorý znova rozdúcha oheň vo vašom vzťahu.

Po rokoch sa medzi nami vytratila intimita, chcela som ju znova obnoviť

Dominika s Marekom boli manželmi už niekoľko rokov a mali dokonca spolu aj dve deti, ktoré už chodili do školy. Brali sa mladí, mladí mali aj deti a akosi mali v poslednej dobe len veľmi málo času jeden na druhého. Dominika preto uvažovala, že deti dajú na týždeň na prázdniny k babke a dedkovi z jednej alebo druhej strane a konečne po rokoch si doprajú dovolenku len sami pre seba, aby sa mohli naplno venovať jeden druhému: „Viem, niekomu sa to môže zdať sebecké, ale moje deti sú šťastné deti, každý rok sme s nimi niekde boli, o zážitky sme sa im postarali a myslím si, že vôbec nezaškodí, keď strávia čas aj so starými rodičmi na dedine, mimo mesta s bratrancami a sestrenicami. Mám pocit, že jednoducho nastal čas, aby som sa po rokoch venovala konečne opäť aj svojmu manželovi Marekovi,“ vysvetľuje na úvod naša čitateľka Dominika, ktorá svoj nápad aj zrealizovala, pretože v poslednej dobe sa s manželom aj dosť často hádali a pripomínali skôr starý manželský pár, ktorý si nevie ani na meno prísť. Jednoducho sa všetko točilo okolo detí, práce, domácnosti a intimita sa z ich vzťahu rokmi vytratila, čo ju začalo dosť trápiť.

Mohlo by vás zaujímať: Manžel nemohol ísť so mnou a deťmi na dovolenku kvôli služobke: Na žiadnej však nebol a takto som sa to dozvedela

Druhý deň dovolenky sme zažili prekvapenie

Dominike sa podarilo zarezervovať Kanárske ostrovy na týždeň v peknom hoteli, v peknom prostredí a to doslova za facku. Prvé dni ubiehali celkom pokojne, ale Mariana si od toho sľubovala viac. Dokonca sa spolu ani v ten prvý večer nemilovali. Zaspali, unavení ešte z detí, z letu. No hneď nasledujúce ráno sa všetko zmenilo. „Oddýchnutí a dobre vyspatí sme sa po raňajkách vybrali na pláž. Ešte v hoteli som však započula dvoch cudzincov ako sa rozprávajú po anglicky, že blízko hotela je aj nudapláž, na ktorú sa chcú ísť pozrieť. Hneď som spozornela. Nikdy som nepatrila k takýmto typom ľudí, no na druhej strane ani k žiadnym prudérnym, ktorí by nikdy nič podobného neskúsili. Pravdou je, že pred deťmi sme si spolu s Marekom vedeli poriadne užívať. Napadlo mi, že by sme tam mali ísť aj my. Tak sa aj stalo, hoci pred Marekom som sa tvárila, že som nevedela, že ideme na nudapláž,“ objasňuje Dominika, ktorá si nebola istá, či bude manžel súhlasiť. No najskôr veru protestoval, ale potom ho spracovala, nech to aspoň vyskúšajú na chvíľu a pripomenula mu ich spoločnú mladosť, kedy sa nahí kúpali vo vode a milovali v stane, či mnohé ďalšie veci.

Čítajte tiež: Myslela som si, že spoločná dovolenka zachráni náš vzťah: Až tento moment mi ukázal, že klamem samu seba

Po dlhých dňoch ich prvé milovanie

„Pobyt na nadupláži, pohľad na ďalšie rozhorúčené nahé telá v nás vyvolali skutočné vzrušenie. Dokonca hneď v ten večer sme si dali na hoteli spoločný kúpeľ, dopriali sme si masáž  a po ňom sme sa konečne na seba vrhli doslova ako také zvieratá,“ rozpráva ďalej Dominika. Bolo to po dlhých dňoch ich prvé milovanie, na tom najvhodnejšom mieste, kde sa mohli osamote vyblázniť. Bolo to podľa jej slov síce rýchle, ale o to živočíšnejšie a o to viac si to užili.

Neprehliadnite: Častá chyba, kvôli ktorej sa na dovolenke pohádate s partnerom: Robíte ju aj vy?

Netradičný zážitok na dovolenke prebudil našu intimitu

Na druhý deň sa chcel jej manžel sám vrátiť na nudapláž. V ten deň sledovali jeden mladý pár, ktorý bol síce od nich vzdialený, ale stále na očiach a bolo na nich vidieť, že im je jedno, kto ich vidí: „Dotýkali sa na intímnych miestach a nás  s manželom znova opantalo neskutočné vzrušenie. Boli sme schovaní za skalou, tak nás nebolo vôbec vidieť, jedine, že by išiel niekto práve okolo. Z ničoho nič ma manžel prehodil na brucho a vzal si ma odzadu. Bolo to neskutočné, ešte aj s pocitom, že nás môže niekto prichytiť. Zvyšok dovolenky sme strávili presne takto. Máločo sme z ostrovov videli, ale tento jeden netradičný zážitok po rokoch v nás opäť prebudil pochovanú intimitu,“ končí svoj príbeh Dominika a dodáva, že hneď na dovolenke si povedala, že niečo také netradičné, možno samozrejme menej riskantné, musí podnikať s manželom aj doma, hoci sa vrátia do bežnej rutiny s deťmi, domácnosťou a všetkým okolo toho. Tak sa aj stalo a každý týždeň od dovolenky sa snažia nájsť si na seba čas a chuť.