Presunúť na hlavný obsah

Robte denne 5 minút tento cvik: V priebehu mesiaca sa zbavíte brušného tuku a vyčarujete si pás snov

Fitness

Všetky to veľmi dobre poznáme, zbaviť sa tuku v oblasti brucha je naozaj náročné. Ak mu však budete venovať pozornosť, verte, že sa ho dá zbaviť celkom rýchlo. Chce to len jediné. Odhodlanie a disciplínu.

Zbaviť sa tuku v oblasti brucha je naozaj náročné. Ide totiž o partiu tela, kde sa najčastejšie nadbytočbé kilogrami ukladajú, no veľmi ťažko idú dolu. Teda pokiaľ nezmeníte zásadne jedálniček je to takmer nemožné. Ak si však osvojíte jeden cvik, stane sa pre vás vysnívané, ploché bruško realitou. 

Prečítajte si: Aký je váš metabolický vek v porovnaní so skutočným? Tento vzorec odhalí veľa o vašej fyzickej kondícii a zdraví

Brušný tuk predstavuje nielen estetický problém

Viscerálny, teda vnútorný brušný tuk sa hromadí v okolí orgánov. Najčastejším dôvodom jeho vzniku je cukor. Zvýšenie hladiny cukru v krvi zvyšuje produkciu inzulínu, ktorý následne podnecuje pečeň k ukladaniu tuku. Množstvo brušného tuku sa väčšinou určuje zmeraním obvodu pása. To dokážete ľahko urobiť aj doma. Čokoľvek nad 102 cm u mužov a 88 cm u žien signalizuje problém. Nie však len ten estetický. Samozrejme aj tieto čísla sú už hraničné a na atraktivite veľmi nepridávajú. Keď ale pravidelne cvičíte, brušný tuk sa „roztápa” expresne rýchlo. Kľúčová je v tomto prípade spomínaná pravidelnosť. No a jeden druh cvičenia je v boji s brušným tukom naozaj účinný. A viete čo je najlepšie? Robili ste ho už určite na základnej škole. 

Neprehliadnite: 7-dňový jedálniček ako prechod pre život bez cukru: Takto sa mení vaša tvár a telo, keď ho prijímate veľa

Ako na to?

Ide o tzv. ”nožnice”. Ľahnite si na chrbát, ruky si dajte za hlavu a nadvihnite hlavu aj ramená z podlahy. Pomocou brušných svalov dvíhajte nohy mierne nad zem a robte striedavé nožnicové výkopy. Zameriavajte sa na to, aby ste nenamáhali krk a nevytláčali bradu dopredu. Základom je cítiť ťah práve v brušnej oblasti. Dajte si každé ráno 20 minút behu a následne robte 5 minút tento cvik. Avšak skutočne každý deň. Bez výnimky. Uvidíte, že v priebehu štyroch týždňov budete mať naozaj ploché bruško. Ak by ste k tomu pridali aj zmenu stravy, dočkáte sa aj vytúžených ”tehličiek”. Vynechať musíte najmä sacharidy, zvýšiť príjem bielkovín a potravín bohatých na vlákninu. 

Skúsite tento cvik robiť mesiac?

spolu hlasovalo 776 ľudí

Áno
585
Nie
191

- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus