Presunúť na hlavný obsah

Vyčarujte si hrivu ako Jennifer Aniston: Známa herečka predstavila vlastnú značku vlasovej kozmetiky

Zahraničné celebrity

Herečku Jennifer Aniston verejnosti netreba predstavovať. Za takmer 30 rokov aktívnej kariéry sa ukázala v ikonickom seriáli Priatelia, ale aj vo filmoch, kde stvárnila postavy rôznej škály. Niet divu, že do dnešného dňa patrí k najpopulárnejším osobnostiam vo svete šoubiznisu - a zdá sa, že sa to rozhodla využiť.

Už od momentu, kedy sa Jennifer Aniston objavila v úlohe Rachel Green v seriáli Priatelia, sa stala ikonou. Milióny žien z celého sveta sa túžilo pôvabnej Rachel podobať, a tak sa inšpirovali jej štýlom - či už vlasovými kreáciami alebo outfitmi. Tak, ako zo všetkých hercov v seriáli, aj z Jenn sa stala zo dňa na deň hviezda obrovských rozmerov. Napriek tomu, že donedávna nebola aktívnou na sociálnych sieťach, patrila medzi najvplyvnejšie a najobľúbenejšie herečky sveta. 

Fakt, že sa od svojich hereckých kolegýň odlišuje a nezdieľa informácie o svojom osobnom živote, je jej obrovským plusom. Fanúšikovia, ktorí ju už dnes majú možnosť sledovať na Instagrame, vedia, že nepatrí k celebritám, ktoré by promovali desiatky značiek či odhaľovali spomínané súkromie. V prípade, že sa Jennifer rozhodne urobiť výnimku, je to takmer vždy ''veľká vec''. A nie je tomu inak ani teraz, keď fanúšikov prekvapila práve na sociálnej sieti

Prečítajte si: Dcérka Rachel a Rossa z Priateľov vyrástla v krásnu ženu. Ako vyzerá malá Emma dnes?

Svoj vplyv využíva na dobré veci

Len pár týždňov dozadu Jennifer Aniston šokovala ráznym vyjadrením, kedy otvorene priznala, že sa odmieta baviť s ľuďmi, ktorí nie sú zaočkovaní. Uvedomuje si, že situácia je najmä v Spojených štátoch naďalej kritická a propagácia očkovania je jednou z ciest, ktorou môže ako celebrita v aktuálnej situácii pomôcť. Herečku totiž sleduje na sociálnej sieti viac než 37 miliónov ľudí, z čoho nemalé množstvo z nich v seriálovej Rachel hľadá práve inšpiráciu.

Najnovším, o čosi ''ľahším'' krokom bolo predstavenie vlastnej značky - Lolavie. Jennifer sa zamerala práve na vlasy, na ktorých si práve ona dáva špeciálne záležať. Už dlhé roky má na svojich kaderníkov špeciálnu požiadavku - a to, aby používali veci na báze prírody a samozrejme bez testovania na zvieratách.

„Na tomto projekte sme začali pracovať skutočne už veľmi dávno a som nadšená z toho, že vám ho konečne môžem predstaviť. Náš úžasný tím mal tak veľa práce s touto sadou - no my môžeme skutočne hrdo povedať, že to stálo za to a produkty sú vyrobené bez všetkých zlých vecí.. žiadne parabény, silikóny, sulfáty, glutény, je to vegánske.. a samozrejme cruelty free, pretože milujeme naše zvieratá,'' zverejnila na Instagrame popis svojej novej značky herečka.

Práve vďaka týmto atribútom herečka sľubuje dokonalú hrivu, akou sa môže tiež pýšiť ona - a to napriek tomu, že má už zopár rokov po 50tke. Produkty v sebe obsahujú mnoho zaujímavých látok a ingrediencií, na ktoré Jenn nedá dopustiť, ako napríklad chia semienka, ktoré udržujú vlasy v kvalitnom stave bez poškodenia či citrónová šťava, ktorá napomáha k lesku.