Presunúť na hlavný obsah

Biznis na láske k deťom a planéte: Túžba obliekať ratolesti ju priviedla k vlastnej značke z recyklovaných materiálov

Kariéra

Život jej zásadne zmenilo materstvo, spojenie s prírodou a odrazu sa jej ambície začali úplne meniť. Dnes stojí za úspešnou detskou značkou, ktorá vyrába veci z recyklovaných materiálov. Je jasným dôkazom toho, že každá žena si môže splniť vlastné sny. Urobila aj prerod v tom, že ich kúsky sú skutočne generačné. Keďže zrejme ako prví vôbec, poskytujú 10-ročnú záruku v tomto odvetví. Signe Tholstrup!

Cítime veľkú zodpovednosť za budúce generácie – naše deti

Signe študovala pôvodne biológiu a žila v USA, keď stretla svojho manžela, ktorý bol farmár. Že raz založí značku detského oblečenia, nikdy nepredpokladala. Ako to však býva, človek mieni a ďalej to už poznáte.... 

Život sa jej však zmenil, keď sa stala matkou. Jej deti vyrastali na vidieku a trávili veľa času vonku. Počas týchto chvíľ v detskom svete skúmania si uvedomila, že pre ne nemá dobré funkčné oblečenie, ktoré by odolalo bláznivým hrám a objavovaniu sveta vonku. Nechcela ich držať skrátka a túžila, aby si užívali život v prírode, bez toho aby musela riešiť, či sú mokré alebo špinavé. 

Čítajte tiež: Súrodenecké trio z Paríža a rodinný biznis, ktorý je úspešný, ak sa držíte jednej veci: Ich kabelky si zamilovala aj Emily Cooper

A tak sa pustila do realizácie toho, po čom túžila. Jej víziou bolo inšpirovať deti aj rodičov, aby skúmali svet a trávili viac času v prírode. Od začiatku bolo cieľom niečo zmeniť a založiť spoločnosť s vyššími ambíciami ako len vyrábať oblečenie. Na a hoci jej ratolesti už vyrástli, ona je už dvadsať rokov majiteľkou a generálnou riaditeľkou svojho malého, dnes už veľkého sna, ktorý sa pretavil do reality menom MINI A TURE.

Pochopila, že každá žena si môže splniť všetko po čom túži aj keď začína od nuly. Limitom sme vždy len my sami.

Dánske kráľovské deti oblieka MINI A TURE už od útleho vekuJe to skrátka dedičná značka s dlhou históriou. Vidieť, že kvalita, poctivá práca a úcta k tradíciám je ocenená a to si nepotrpí na tom, aby meno stavala na celebritných tvárach. 

Jej snom a ambíciou je vytvárať skutočnú módu pre deti. Takú, ktorú samotné deti chcú nosiť. Značku, ktorá je nadčasová a pritom nositeľná a ktorá nikdy nerobí kompromisy v kvalite výrobkov. 

Všetky kúsky sú vyrábané v súlade s tým, aby ich produkcia neohrozovala životné prostredie ani ich zamestnancov. Dbajú na trvalo udržateľné postupy, ktoré znižujú spotrebu vody a produkciu odpadu. Sledujú najnovšie a vrcholné módne trendy, no zostávajú verní klasike. S ohľadom na to vytvárajú veci, ktoré sú aktuálne a nadčasové zároveň.

Ako si spomínate na svoje začiatky?

Naše začiatky v Kodani v roku 2002 znamenali začiatok 20-ročnej cesty k skutočnému remeslu.

Pracujeme s prírodou, používame prémiové, recyklované látky a ekologické výrobné metódy. Cítime veľkú zodpovednosť za budúce generácie – naše deti.

Naším cieľom je inšpirovať ich k starostlivosti o životné prostredie tým, že im pomôžeme cítiť sa v prírode ako doma prostredníctvom suchého, teplého a pohodlného vysokovýkonného oblečenia. V konečnom dôsledku je našou filozofiou obliekať deti do pohodlných a kvalitných kúskov, ktoré ich povzbudia k tomu, aby trávili viac času v prírode.

Našou filozofiou v MINI A TURE je dosiahnuť rozdiel a zároveň sa snažiť byť najlepšou verziou ziskovej, etickej a environmentálne zodpovednej spoločnosti. Zaviazali sme sa vyrábať maximálne výkonné oblečenie s inovatívnym dizajnom, ktorý vyniká. 

Čo vám pridáva na jedinečnosti?

Jedinečným, je náš záväzok stanoviť nové štandardy v odvetví detského fashion priemyslu. Veríme, že podnikáme ako sila dobra. Spolupracujeme výhradne s certifikovanými dodávateľmi a továrňami, čím zabezpečujeme, že naše oblečenie je vyrábané ekologickým spôsobom s použitím najnovších technológií. Zaviazali sme sa k niekoľkým medzinárodným certifikáciám, vrátane B Corp, certifikácie GRS (Global Recycled Standard), certifikácie OEKO-TEX a certifikácie GOTS (Global Organic Textile Standard).

Jeden z najunikátnejších aspektov a možno to, čo nás odlišuje, je naša nová 10-ročná záruka. Sme hrdí na to, že sme zrejme prví v poskytovaní 10-ročnej záruky v tomto odvetví. Toto robí z našich kúskov naozaj tie, ktoré sú generačné. 

Vieme, že deti vyrastú zo svojich šiat, ale podporou zodpovednej spotreby a prijatím obehového hospodárstva môžeme urobiť pozitívnu zmenu a vytvárať skutočne kúsky, ktoré sú nadčasové, trvácne a ako sme spomínali doslova generačné. 

Naše vrchné oblečenie je známe tým, že je klasické, vetru a vodeodolné, plne priedušné, vďaka čomu je ideálne pre meniace sa poveternostné podmienky, samozrejme s dôrazom na oddanosť kvalite.

 

Aké materiály používate pri výrobe?

Pri výbere materiálu a výrobe uprednostňujeme vedomé a zodpovedné rozhodnutia. Významná časť našich vecí  je vyrobená z recyklovaného nylonu a polyesteru, čo prispieva k zníženiu odpadu a zníženiu emisií CO2. Náš vlnený úplet pochádza z talianskej merino vlny bez použitia mulesingu, ktorá je známa svojimi teplotnými a mäkkými vlastnosťami. 

Príroda je pre nás neustálym zdrojom inšpirácie, ktorá ovplyvňuje našu filozofiu dizajnu aj výber materiálov a zabezpečuje, že naše vecičky sú ideálne pre aktívny životnoný štýl.

Používame srsť z voľne žijúcich fínskych medvedíkov čistotných, ktoré sú inváznym druhom a sú utratené, aby zvládli svoju populáciu. Naše bundy používajú výplň Sorona®, čiastočne rastlinné polyesterové vlákno, ktoré poskytuje teplo a flexibilitu. Niektoré bundy sú ošetrené impregnáciou Bionic-Finish® Eco pre vodoodpudivosť. Pre naše zimné bundy používame izoláciu THERMOLITE® EcoMade, ktorá poskytuje ľahké teplo z čiastočne recyklovaných PET fliaš alebo textilného odpadu.

Aké máte plány do budúcnosti?

V budúcnosti chceme pokračovať v našom záväzku k udržateľnosti, inováciám a sociálnej zodpovednosti. Plánujeme rozšíriť náš sortiment recyklovaných produktov vrchného oblečenia a ďalej znižovať našu ekologickú stopu.

Naším cieľom je inšpirovať viac detí, aby prijali prírodu a snažili a od malička mať vzťah ku generačným veciam s dlhou životnosťou. Budeme tiež pokračovať v spolupráci s partnermi, ktorí zdieľajú naše hodnoty a prispievajú k udržateľnejšej budúcnosti.

Prečítajte si: Slovenka Radka zostala počas pandémie uväznená na Bali: Využila to a založila prírodnú značku NALA zo 100% ľanu