Rozjedli ste sa na dovolenke? Nastavte sa na tento 5-dňový redukčný režim a schudnite, čo ste nechtiac nabrali

Na dovolenke si každý dopraje, nie je tak? Aj keby sme mesiace predtým dodržiavali ten správny nutričný režim, tam jednoducho neodoláme.

Prejedli ste sa? Nevadí, skúste tento jedálniček a vaša postava bude naspäť

Prejedli ste sa? Nevadí, skúste tento jedálniček a vaša postava bude naspäť

Zdroj: Profimedia

Získať ale svoju postavu naspäť nemusí byť až také ťažké. Jedno by ste si však uvedomiť mali. Bez zmeny stravy to nepôjde. Samozrejme, že je vhodné, zaradiť aj pohybovú aktivitu, ktorá bude najlepšie vyhovovať vašej pracovnej vyťaženosti a povinnostiam. Skúste jej však venovať minimálne 30 minút z dňa a držte sa tohto jedálnička s nízkym prísunom sacharidov a zvýšeným obsahom bielkovín.

Inšpirujte sa: Ploché bruško ako ráno môžete mať po celý deň: Stačí, ak nebudete robiť túto chybu hneď, keď sa zobudíte

Prvý deň – Zelenina, zelenina a ešte raz zelenina

Raňajky

Mali by byť vaším jediným sladkým jedlom za deň. Doprajte si preto misku ovsenej kaše dochutenej čajovou lyžičkou medu a sezónnym ovocím. Nezabúdajte na zdravé tuky v podobe orechov, ktorých by ste však nemali skonzumovať viac ako za hrsť denne.

Obed

Na obed by ste mali prijať čo najviac zeleniny. Preto zmiešajte dve šálky šalátových listovjednu šálku inej nakrájanej zeleniny, všetko poliate balsamicom. Dajte však pozor, do šalátu neprilievajte žiaden olej.  Ak ho totiž zalejete, môžete si ním pridať rovnako veľa kalórií ako je obsiahnutých v kopčeku ryže.

Mohlo by vás zaujímať: S touto revolučnou diétou nebudete iba chudnúť, ale aj mladnúť: Nejde o vynechanie cukrov, ale o toto

Večera

Doprajte si skutočne maximálnu dávku šalátu, pričom sa pri jeho tvorbe zamerajte hlave na sezónnu zeleninu, dopestovanú vo vašom okolí a zalejte ju vínnym octom. Ku všetkému si nezabudnite nakrájať údeného lososa v horčicovej omáčke.

Druhý deň -  Bez sladkostí

Raňajky

Jednoduchá omeleta, ktorú doplníte o šálku nakrájanej zeleniny vás nielenže zasýti, ale dodá vášmu telu aj zdravú dávku bielkovín.

Obed

Sendvič z moriaka podávaný na celozrnnom chlebe s nízkym obsahom sodíka, ktorý doplníte o vybranú zeleninu akou je šalát, paradajka a kúsky šalátovej uhorky. Kvôli chuti si na chlebík pridajte polievkovú lyžicu horčice so zníženým obsahom sodíka.

Nenechajte si ujsť: Dvojtýždňový redukčný plán, ktorý vás zbaví tuku: Po tretej hodine poobede sa vyhnite týmto potravinám a pôjde to

Večera

Vegetariánsky burger v celozrnnej žemli s ugrilovanými čilli papričkami. Prečo vegetariánsky? Práve ten má totiž o polovicu menej kalórií ako bežný, na ktorý ste boli zvyknutý doteraz.

Tretí deň – Doprajte si aj sladké

Raňajky

Začnite deň s vysokoproteínovým tvarohom, ku ktorému pridáte za misku čerstvého lesného ovocia. Budete nielen zasýtený, ale potešíte aj svoje chuťové poháriky.

Obed

Pokojne si doprajte vegetariánske čilli v tortille, ktorá bude vyrobená z celozrnnej múky. Najlepšie by bolo, ak by bola vyrobená po domácky. Ak si však netrúfate, pokojne sa obzrite po zdravých alternatívach.

Prečítajte si aj: Schudnite expresne posledné centimetre v oblasti pásu: Stačí, ak sa vyhnite týmto 4 potravinám

Večera

Špenátový šalát doplnený o čerstvú zeleninu a niekoľko lyžíc vašich obľúbených fazuliek alebo cíceru. Proteíny v kombinácii so zeleninou sú skvelým večerným základom.

Štvrtý deň – Stavte na ovocie

Raňajky

Šálka čerstvého ovocia skombinovaná s bielym proteínovým jogurtom je skvelá práve na začiatok dňa.

Obed

Tuniakový sendvič si vyrobíte clekom jednoducho. Celozrnný chlieb potrite troškou jogurtu, pridajte tuniaka vo vlastnej šťave, nasekaný zeler, cibuľku a špenát, a všetko je razom hotovo.

Večera

Quinoa so zeleninou a tofu je skvelou náhradou v prípade, že už ste šalátov objedený. Táto skvelá, nízkokalorická náhrada ryže sa úžasne kombinuje a má v sebe skutočne veľké množstvo vitamínov.

Inšpirujte sa: Stravujte sa ako supermodelky: Vyberte si zo 4 celebritných jedálničkov podľa typu vašej postavy

Piaty deň – Už to len doklepnite

Raňajky 

Ovsenú kašu si tentokrát doprajte so zvýšeným množstvom orieškov a lyžičkou arašidového masla. Vyberajte si však také, ktoré neobsahuje zbytočné cukry a palmový tuk.

Obed

Balenie humusu a baby mrkvičky kúpite veľmi ľahko a sami sa budete čudovať, ako si na takejto jednoduchej veci pochutíte.

Večera

Doprajte si kúsok opečeného lososa spoločne so šálkou celozrnných slížov, ktoré dochutíte troškou olivového oleja a pripravíte ich jednoducho a rýchlo priamo na panvici.

Máte aj vy problémy s priberaním na dovolenke?

Áno
54
Nie
9
Hlasovalo: 63

Foto:
Profimedia
Zdroj:
EF

Súvisiace články

Vysetrenie.sk

PlniElanu.sk

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba