Presunúť na hlavný obsah

Fitness rutina 50-tničky Jennifer Lopez: Na týchto cvikoch si zakladá najviac, vyrysujte si nimi bruško aj vy

Zahraničné celebrity

Známa speváčka už niekoľko dekád obhajuje titul najkrajších žien sveta a právom. Veď sa len pozrite na jej postavu.

Sexi 50-tnička

O známej umelkyni môžeme pokojne povedať, že nikdy nevyzerala lepšie. Aj vo veku 50 rokov má Jennifer Lopez figúru, za ktorú by sa nehanbili ani 20-ročné. I keď zadok je dlhé roky jej poznávacím znamením, nie je to jediná partia jej tela, ktorá je závideniahodná. Podobne je na tom i brucho. Dokonalo vypracované brušné svalstvo by chcela mať každá žena a ak sa do cvičenia pustíte s rovnakým entuziazmom ako Jennifer, čoskoro bude tento sen i pre vás realitou. Stačí vyskúšať overené tréningové tipy dvojnásobnej mamičky.

Jennifer pre magazín O, the Oprah prezradila, že svoju fitness rutinu začína predovšetkým cvikmi zameranými na core. Medzi tie najosvedčenejšie patria:

1. 50x príťahy kolien k hrudníku (zavesená na hrázde)

2. 50x klasický sed-lah

3. 50x hody rybárskym lanom

Ak túto sériu zopakujete každý minimálne trikrát, očakávaného výsledku sa dočkáte už veľmi skoro.

Triky na nohy aj ruky

Okrem brucha sa môže JLo pochváliť aj dokonalo vyšportovanými nohami a rukami. Pri nakrúcaní svojho posledného filmu si napríklad zamilovala pool dance, ktorý trénuje doteraz a práve vďaka nemu sa tiež udržuje v kondícii. Tento druh tréningu spevní každý jeden sval na vašom tele, takže je veľmi univerzálny, nech už chcete zapracovať na akejkoľvek partii. 

Prečítajte si: Workoutové a ranné rituály známych Sloveniek: Prezradili, akými aktivitami sa starajú o svoje telo

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Jennifer Lopez (@jlo),

Ďalším tipom od Jennifer Lopez je, aby ste sa nebáli cvičenia s činkami alebo iným náčiním. Sama napríklad preferuje ketlbell - v tomto smere je veľmi osvedčený cvik s vyhadzovaním ketlbellu do výšky ramien a pri návrate prejdete do drepu. Pracujete tak na nohách, zadku, rukách a neposlednom rade aj na core. Rovnako preferuje aj závažia na strojoch v posilňovni, vďaka ktorým si rýchlejšie vypracujete kritickejšie partie.

Neprehliadnite: Dokonalá figúra Daniely Peštovej: Toto všetko 49-ročnej modelke pomáha vyzerať o polovicu mladšie

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Jennifer Lopez (@jlo),

Žiadna pauza

Pravidelnosť je kľúčová i pri jej tréningoch. Pravda je taká, že speváčka si nájde čas na svoju fitness rutinu každý jeden deň. Neexistuje pre ňu nič také, ako oddychový deň, pretože športovanie ju robí skutočne šťastnou. Tréning si napríklad neodpustí ani na Štedrý deň. A počas súčasnej doby, kedy je pohyb všade vo svete obmedzenejší, si rada zacvičí s celou rodinou na vlastnej záhrade. Prizve osobného trénera a bez výhovoriek jednoducho maká. Tomu sa povie odhodlanie. S podobným prístupom stihnete do začiatku oficiálneho leta čo-to na svojej postave zmeniť aj vy. Stačí sa len ihneď do toho pustiť!

Mohlo by vás zaujímať: Aj členky kráľovskej rodiny makajú na svojej postave: Na túto zostavu nedá roky dopustiť Kate Middleton

- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus